torsdag 28. juni 2012

Hurra for Morten!






Mammas lille gutt har blitt 6 år! Min lille søte og store tøffe gutt. 
Jeg blir sentimental på sånne dager. Det føles som i går at han svømte ut i verden på ABC avdelingen på Ullevål. En liten gutt. Min gutt.♥
Så snill, omsorgsfull og god. Vi har hatt mange utfordringer på veien og vi vet at det blir flere, men  jeg hadde båret deg i armene herfra til evigheten vennen min. 
Gratulerer med dagen Morten.♥

Dagen ble helt super og flere bilder kommer men nå skal denne mammaen slappe av med bena høyt en liten stund. :)

post signature

8 kommentarer:

  1. Gratulerer så masse med ein flott 6 åring i hus:)kjempefine bilder:)

    SvarSlett
  2. Ååå, så herlig! Gratulerer så mye med store, fine gutten! :)

    SvarSlett
  3. gratulerer så mye til søte tøffe Morten:-)

    SvarSlett
  4. Hipp hurra for Morten! Så kul da som breaker og greier!
    Håper dere får en fin helg:) Vi skal besøke min søster og familien:)
    Klem fra Kristin

    SvarSlett
  5. hipp hurra for gutten din som fyller år. Fine bilder. klem Monica

    SvarSlett
  6. Gratulerer til gutten som fyller år!
    Nydelige bilder og du er jo så flink til å pynte opp!
    Ha en super dag!:))
    Klem fra Janne

    SvarSlett
  7. Gratulerer, litt på etterskudd : )
    Nydelige bilder og vakkert skrevet, mulig jeg er litt
    ekstra emosjonell men jeg fikk tårer i øynene jeg!
    Håper feiringen ble akkurat slik dere ønsket dere : )

    God klem : ))
    ..lille Sophia svømte til verden samme sted som
    din Morten, utrolig flott opplevelse!

    SvarSlett