tirsdag 24. april 2012


Det er på tide å feire litt her på Huseby Living.
Feire at jeg har hatt over 250 000 unike besøk.
At jeg snart har 600 følgere,
At jeg får så mange koselige tilbakemeldinger både her på bloggen, på mail og ute i "real life". 
Dere skal vite at jeg setter pris på alt sammen. Uten dere hadde ikke bloggingen vært det samme.

Jeg vil feire DERE!

Her er premiene.

Nettbutikken Nola Rose  gir bort en nydelige lyseblå Dawn stelleveske fra Tim & Leslie. til en verdi av 1699 kr Dette er en superfin stelleveske, men den er faktisk også like fin som vanlig veske.  Sjekk den søte clutchen som følger med da. Min "stelleveske" kan du se her.






En heldig vinner kan også få et årsabbonement på favorittmagasinet mitt, BoligDrøm.
Denne måneden har de i tilegg til den nydeligste forsiden du kan tenke deg, en hel side med meg. ;)

.





Eplabutikken Sukkerdryss gir bort 2 valgfrie A4 plakater til nok en heldig vinner. Her finner du nydelige plakater til både små og store. Sukkerdryss har også sin egen facebookside hvor du kan følge med på nye print som legges ut i butikken. Jeg var så heldig å vinne  3 fine plakater fra Sukkerdryss hos Anettes Hus tidligere i vinter og her kan du se hvilke jeg valgte.

.

Nettbutikken Whiteaway gir bort et gavekort på 500 kr . Nettbutikken har et bredt utvalg hvitevarer og elartikler og de har gratis frakt.


 Til slutt vil jeg plukke ut en vinner blandt mine følgere som får en fin overraskelsespakke fra meg!

(pinterest)


Alt du trenger å gjøre er å legge igjen en kommentar i dette innlegget. Alle kan delta, også de uten blogg. Anonyme må bare legge igjen navn og en mailadresse jeg kan nå dere på.

For å være med i trekningen om en overraskelsespakken fra meg må du være eller bli følger. 

Jeg blir kjempeglad om du linker til giveawayen min på egen blogg. Bruk gjerne det øverste bildet. 

Håper mange av dere har lyst til å være med! 
Trekker med Random 18 mai. Lykke til!



post signature

216 kommentarer:

  1. Hurra for masse besøk og mange flotte følgere! :) og selvsagt vil jeg være med paa trekningen av de fine premiene! Jeg gleder meg til aa følge deg videre flotte frøken!

    Ha en koselig uke videre :)

    klem fra Lisa

    SvarSlett
  2. Jippi, jeg vil GJERNE være med på giweaway'en!!
    Takk for en kjempe fin og inspirerende blogg..
    Vel verdt å feire alt sammen! ;)

    Ønsker deg en fortsatt GOD uke! :)
    Klem til deg!

    SvarSlett
  3. Å så kjekt :) Eg er kjempe gjerne med og linkar sjølvsagt frå eigen blogg, har vore følgjar lenge - du er ein av dei første bloggane eg starta å lesa faktisk :) Så flotte tal, og så kjekt å sjå at du får god ord på alle arenaer, det er så viktig med gode tilbakemeldingar.

    Klem Eli

    SvarSlett
  4. Jeg vil gjerne være med i trekningen. Mange flotte premier, og inspirerende blogg :)

    SvarSlett
  5. Klart eg er med! :) har elska (og fulgt) den nydelege bloggen din lenge <3

    klem Lina

    SvarSlett
  6. Jeg prøver gjerne lykken med så fine premier. Du har en koselig blogg, med mye inspirasjon. Mvh ingrid, ingridedalsmo@gmail.com

    SvarSlett
  7. Morooo! Jeg blir kjempegjerne med, og linker selvfølgelig!

    Hurra!! :)

    SvarSlett
  8. Veldig kjekk blogg du har - og kjekk giweaway!:)
    Eg er med! hannekb@hotmail.com

    SvarSlett
  9. Har fulgt den fine bloggen din en stund, og jeg er selvfølgelig med!! :)
    Gratulerer med antall besøk og antall følgere - flere blir det nom :)

    SvarSlett
  10. Jeg er med :) og jeg følger deg :)
    Hilsen Nina
    Nina.sand@me.com

    SvarSlett
  11. WEE - for en giveaway! Her må man jo bare melde interesse!! :)

    Mvh Maya, mayaune@hotmail.com
    -les: stor tilhenger av bloggen din! :)

    SvarSlett
  12. Klart dette må feires!!! Hipp,hipp hurra for din flotte blogg, og søte du ;)

    Så fine gaver, krysser fingre & tær ;)

    Klem

    SvarSlett
  13. Kjære Hanne Mette :)
    Som du vet elsker jeg bloggen din og var jo avhengig av den lenge før jeg begynte å blogge selv!
    Så utrolig inspirerende, fine bilder og herlige tekster.
    Til å bli glad av rett og slett.
    Jeg vil veldig gjerne være med i trekningen om de fine premiene.
    Og er følger, samt linker så klart ;)
    Klem May Helen

    SvarSlett
  14. Oi oi så fantastiske premier...en drøm :)
    Jeg er følger :)

    Klem fra Camilla

    SvarSlett
  15. Hurra for deg!
    Jeg er med!

    :)Camilla
    cekeberg@hotmail.com

    SvarSlett
  16. Så fine premier,eg er med:)
    Gratulerer med så mange besøkende og følgere,du har ein flott blogg:)
    Ein fin dag til deg!

    SvarSlett
  17. Gratulerer m flotte tall på din skjønne blogg. Her finner jeg masse inspirasjon!! For noen flotte premier, jeg holder en knapp på stelleveska, hadde passa midt i blinken da Linus melder sin ankomst i juni;-)
    Klem Bodil

    SvarSlett
  18. Gratulerer med så mange besøkene og flølgere:)
    Du har en fantastisk blogg som jeg elsker:)
    Kjempe flotte premier, dette vil jeg gjerne være med på:)
    Ønsker deg en fin dag
    Klem fra Jorunn

    SvarSlett
  19. Hipp hurra for bloggen din! Skjønner godt at du har så mange treffe og følgere. Bildene dine er superfine og teksten likeså. Jeg må daglig innom for å få min dose Huseby living;)

    Blir gjerne med i trekningen din. Her var det mye fint!

    Ha en fin dag!

    Klem fra Pernille

    SvarSlett
  20. Hei! Gratulerer med mange følgere og ubike besøk! Du har en koselig blogg, så skulle bare mangle :) blir veldig gjerme med på dette flotte gavedrysset! Klem c.

    SvarSlett
  21. Gratulerer så masse! Nydelig blogg som jeg er innom hver dag :) jeg krysser fingrene og blir med!
    Janne Lillian

    SvarSlett
  22. Det er ikke uten grunn at så mange liker bloggen din :-) god smak og utrolig flink til å ta bilder!!!!
    Kanskje du kan lage ett innlegg med tips om hvordan ta Blogg bilder, for der har jeg MYE og lære ;-)ønsker deg en fin dag. Og er også følger ;-)
    line -lykkelig på landet.

    SvarSlett
  23. Så super giveaway! Gleder meg til å følge deg videre :)
    ingridengh at hotmail.com

    SvarSlett
  24. Hei.

    Jeg vil være med.
    Flotte premier.
    Linker, så får flere muligheten.

    Klem Mona C

    SvarSlett
  25. Hei, og gratulerer med FINE tall :)
    Jeg blir gjerne med og prøver lykken ♥


    Ha en fin fin dag:)

    SvarSlett
  26. Jeg vil gjerne være med på denne. Finfine premier!

    Du har en fantastisk fin blogg.

    Klem fra Linda

    SvarSlett
  27. Heisann.
    Jeg blir gjerne med.
    Følger bloggen din hver dag og liker den godt.

    Ha en flott dag

    Elisabeth
    elisaskaug@hotmail.com

    SvarSlett
  28. Hei! Så mange flotte ting Hanne Mette! ;) Jeg har vært følger lenge og titter innom hver dag, blir så glad av bloggen din! Du inspirerer meg veldig;)

    Klem til deg

    SvarSlett
  29. Oi, så snill du er!! :)
    Dette vil jeg gjerne være med på :) Flott blogg!!

    Stine
    sm_s82@hotmail.com

    SvarSlett
  30. Kjempe flott blogg! Er gjerne med på trekningen :-) hilsen Thale tuuters@gmail.com

    SvarSlett
  31. Så gøy :-) Du har en kjempe flott blogg og man blir super inspirert her :-)


    Jeg vil gjerne være med på dette :-)

    Klem Jeanette

    SvarSlett
  32. Veldig fin blogg :-)

    Vært inne å kikka når du har lagt ut linker på fb sida di.
    vil gjerne være med på kokurransen.

    Håper du får en fin onsdag!

    Hilsen Kari-Anne (Gønner)

    SvarSlett
  33. Super fin blogg du har, nå har ikke jeg blogg lengre så kan desverre ikke bli følger, men når jeg får tid til å sette meg ned å blogge igjen så er du en av de jeg vil følge. Stellevesken oppi her virket bare helt genial<3 hvem kan motstå noe sånt?
    Må ha en flott onsdag=)

    Maria Isabel
    maria-isabel-m@hotmail.com

    SvarSlett
  34. Gratulerer!

    Så spennede, krysser fingrer og tær for litt flaks ♥

    ~Natalie~

    SvarSlett
  35. Gratulerer så masse med så mange følgere og tittere :-)
    Krysser fingrer og tær!!
    Flotte gaver :-)
    Ha en fin dag!

    SvarSlett
  36. Hei hei. Flott blogg!! Jeg vil iallefall være følger. Gleder meg! Ha en fin dag :-)
    Henriette

    SvarSlett
  37. Åh så fine premier!
    Og eg ar vært følger lenge :) Legger gjerne link til deg!

    Ha ein flott dag!

    Klem

    SvarSlett
  38. Så fine premier!
    Stelleveske hadde jo passet perfekt : )
    Magasin, postere og overraskelse også..

    Ha en fin dag!
    Klem Elisabeth

    SvarSlett
  39. Å, så mange fine premier! Jeg henger meg på og krysser fingrene! Er følger fra før.

    Klem fra Jijji

    SvarSlett
  40. Jeg er gjrne med på give-away.
    Kjempefint blogg du har, som jeg er innom for hvert nye innlegg :-D

    Ha en fin dag!
    Klem fra Lise..

    SvarSlett
  41. Jeg er gjrne med på give-away.
    Kjempefint blogg du har, som jeg er innom for hvert nye innlegg :-D

    Ha en fin dag!
    Klem fra Lise..

    SvarSlett
  42. Jeg er gjrne med på give-away.
    Kjempefint blogg du har, som jeg er innom for hvert nye innlegg :-D

    Ha en fin dag!
    Klem fra Lise..

    SvarSlett
  43. Jeg er gjrne med på give-away.
    Kjempefint blogg du har, som jeg er innom for hvert nye innlegg :-D

    Ha en fin dag!
    Klem fra Lise..

    SvarSlett
  44. Wow, her var det mye fint :)
    Vil gjerne være med på give-awayen.

    SvarSlett
  45. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  46. Hurra for fine besøkstall på den flotte bloggen din. Jeg har fulgt deg lenge (via Bloglovin siden jeg ikke har egen blogg), og følger med videre :) Må slenge meg med på give away med disse flotte premiene!

    Ha en fortsatt finfin dag :)

    -Kristine (k_stordal@hotmail.com)

    SvarSlett
  47. Så flotte premier og en super fin blogg! Krysser fingrene for vinnerlykke!
    Klem fra Hilde

    SvarSlett
  48. For en fin give away, passer jo perfekt til den flotte bloggen din!

    Jeg vil veldig gjerne være med i trekningen, og skulle jeg være så heldig å vinne blir jeg superglad!

    SvarSlett
  49. Jeg vil veldig gjerne være med på denne! :)
    Jeg har også en fin give away gående nå, kanskje du vil delta? :)
    Ha en fin onsdagskveld!!
    Klem
    Camilla

    SvarSlett
  50. Så fin giveaway på en så fin blogg! Jeg følger bloggen din og det er alltid kjekt å se hva du legger ut, takk for masse inspirasjon!

    SvarSlett
  51. Hei :-) Inspirerende blogg du har :-) Jeg vil gjærne være med i trekninga....
    Hilsen laila ( laila.berentsen@gmail.com)

    SvarSlett
  52. Oppdaget bloggen din nå- utrolig flott og jeg gleder meg til å følge deg videre :-) vil gjerne vere med på trekningen . Hilsen Annette (snuppa29@yahoo.no)

    SvarSlett
  53. Jeg vil gjerne være med :) Har fulgt bloggen din i ca et halvt år. Får masse inspirasjon og ideer. Hilsen Christine (ch221187@hotmail.com)

    SvarSlett
  54. Hei! Begynte å lese bloggen din etter at jeg leste siden om deg i Kamille=) Gleder meg til å følge deg og til å være med i trekningen. Mvh Trine (trin_e@hotmail.com)

    SvarSlett
  55. Kjempe flott give away du har. Jeg er gjerne med jeg :)
    klem Jane

    SvarSlett
  56. Hei Hanne Mette.

    For en utrolig flott giveaway.Den hiver jeg meg på. Du har en fantastisk flott blogg som jeg er innom hver dag.:)
    Klem fra Kari Anne
    k-evja@online.no

    SvarSlett
  57. Jeg følger bloggen via Bloglovin'.
    Syns det er storartet med en så flott interiørblogg fra Sørlandet! Ha en fortsatt god kveld. :)

    Elin/sunde92elin@hotmail.com

    SvarSlett
  58. Oj oj for en flott give away jeg får delta i;-)) Gratulerer, du har vunnet give away inne hos meg. Send meg adressen din og hvilken bokstav du ønsker på agnes@vicky.no.
    Ha en flott kveld

    Klem

    SvarSlett
  59. Hei.

    Jeg vil være med! Flott blogg! Masse inspirasjon å finne! Leste en side om deg i BoligDrøm i dag også! :)

    Mvh

    Siw (siw_engstrom@hotmail.com)

    SvarSlett
  60. Hipp hurra for de høye tallene dine!! Gratulerer!! Blir gjerne med å feirer!!!
    Klem Annette

    SvarSlett
  61. Fantastisk gi-bort på ein fantastiske blogg :)

    Klem Marianne LS

    mlyngsand@hotmail.com

    SvarSlett
  62. Gratulerer med mange lesere & en fantastisk blogg!! :) Giveaway er gøy :) så jeg er med! ae-fjeld@hotmail.com

    SvarSlett
  63. Gratulerer sååååå mye
    med besøkstallene ღ og
    en fantastisk flott og
    inspirerende blogg ღ
    Jeg vil gjerne være med
    å feire deg :))
    - stor klem fra Mette

    SvarSlett
  64. hei hei :)
    jeg er gjerne med på giveaway :)
    klem fra Ida!

    SvarSlett
  65. Gratulerer kjempemasse!!
    Superflott give away, som jeg gjerne er med på.
    Følger deg via Bloglovin!

    Aina
    (rottebizz@live.no)

    SvarSlett
  66. Vil gjerne bli med, så mange fine premier!!

    Ha en fin dag:)

    Klem

    SvarSlett
  67. jeg blir gjerne med i trekkningen:) kjempefin blogg du har!!
    Linda
    linda.stakkeland@hotmail.com

    SvarSlett
  68. Takk for fin blogg med masse herlig inspirasjon!
    Jeg henger meg på, jeg! :)

    Hilsen Siri
    sirigullet-75@hotmail.com

    SvarSlett
  69. Så gøy!
    Takk for en superinspirerende og nydelig blogg, jeg koser meg hver gang jeg stikker innom!
    God torsdag til deg!
    Klem fra størstepia

    SvarSlett
  70. Flott blogg som jeg følger! Og flotte premier ;)
    Ha en flott dag videre!
    eva@engh.org

    SvarSlett
  71. Gratulerer for masse besøk og mange følgere! Jeg vil gjerne være med på denne herlig giveaway! og linke til i bloggen min!

    Klem,

    Vicky.

    SvarSlett
  72. Gratulerer masse med flotte tall :)
    Jeg vil gjerne være med, og jeg har lat meg til som følger av bloggen :)

    Mvh Monika T(nika_nor@hotmail.com)

    SvarSlett
  73. Gratulerer :D
    Jeg er med! :)
    Rannveig Kh
    rankh@hotmail.no

    SvarSlett
  74. Herlig giveaway!
    Gratulerer med mange leser :)
    Jeg er med!
    Hilsen
    Edyta (edytaaa.d@gmail.com)

    SvarSlett
  75. Hei
    Du har en kjempefin blogg som jeg er fast leser av. :) Flotte premier! Spennende... :-)

    Monica (momav78@hotmail.com)

    SvarSlett
  76. hei, jeg vil gjerne være med!:D Fine premier.

    -aurelia ( almasaurelia@gmail.com )

    SvarSlett
  77. Jeg er gjerne med også;) supre gaver;)

    Klem charlotte

    SvarSlett
  78. Gratulerer med flotte tall!
    Kjempe fine gaver du har ordnet.
    Jeg er med på både gaver og overraskelser
    klem

    SvarSlett
  79. Hei! Gratulerer med mange følgere og besøkende! Superfine gaver:) Blir også med på overraskelsen:) Ha en fin fin kveld! Klem

    SvarSlett
  80. Så gøy. Hadde passet bra siden jeg snart skal bli mamma igjen. Fint å følge bloggen din. Ragnhild. (etangs@broadpark.no)

    SvarSlett
  81. Wow for noen premier da!! Gratulerer med flotte tall:)
    Jeg følger deg via bloglovin btw:)
    Ha en flott kveld
    Klem fra Kristin

    SvarSlett
  82. Fant bloggen din gjennom boligdrøm og syns den er såå inspirerende:). Vi skal snart flytte og nå gleder jeg med ekstra mye til å innrede nytt hjem etter at jeg fant bloggen din;).

    SvarSlett
  83. mailadr min er forresten thaugmark@hotmail.com ;)

    SvarSlett
  84. å så mye fint! JEg er med!
    mvh DIna

    SvarSlett
  85. For noen kjempefine premier!

    Jeg blir mer enn gjerne med :)

    i_sen3@yahoo.no

    SvarSlett
  86. Superfin og inspirerende blogg! Jeg liker stilen din! Morsomt m mange besøkende! Vil gjerne være m i trekningen :) hilsen eli (elhun@online.no)

    SvarSlett
  87. Vel unt med så mange treff, grattis:)

    Blir veldig gjerne med på giweaway, superfine premier!!

    Fast følger fra Fredrikstad, Marit(maritnh@live.no)

    SvarSlett
  88. Å så flotte premier, og jeg ønsker så klart å være med.... uglylizz78@gmail.com

    SvarSlett
  89. så kjekke premier, slenger meg med her :-)

    SvarSlett
  90. Hei!
    Så mange flotte premier! Jeg blir gjerne med :-)
    Liker bloggen din veldig godt -, flotte bilder, hverdagsglimt og inspirerende!

    God fredag!
    Carina

    SvarSlett
  91. Hei!!

    Jeg liker bloggen din godt, nydlige bilder , mye inspirasjon.
    Flotte premier,jeg er med:-)

    Klem Sissi
    sis-wen@online.no

    SvarSlett
  92. Mange fine premier her - jeg blir gjerne med.
    Er selvfølgelig følger av bloggen din.
    Her finner jeg masse nydelige bilder, gode tips og inspo:))
    Ønsker eg en fantastisk fredag og helg!

    SvarSlett
  93. Såå fine premier da :)))
    Klart jeg vil være med på å feire dette med deg !!
    Fin blogg med velfortjent besøkstall og følgere :)

    Fin fredag og god helg
    Klem Heidi

    SvarSlett
  94. Jeg vil gjerne være med å feire deg:-) Alltid koselig å besøke deg,og jeg gleder meg til fortsettelsen!!! Ha ei fin langhelg!!! Klem Ruth

    SvarSlett
  95. Så koselig. Jeg vil gjerne være med:)
    Jeg følger deg fra før av!

    SvarSlett
  96. Så flott gi-vekk;) Nydelig den stellevesken- og blått er min yndlingsfarge;) Koser meg med bloggen din- og fint å høre at den blir satt pris på;)

    SvarSlett
  97. Utrolig fin stelleveske.
    Den hadde passa så fint sammen med vogna vår.
    mvh Samot
    tomabjer@online.no

    SvarSlett
  98. Jeg vil gjerne være med. Følger deg fra før som Vallerskogen

    SvarSlett
  99. Du har en super blogg og jeg må titte innom hver dag! Fin giveaway også, krysser fingre og tær og hiver meg med i trekningen :) klem fra Mari
    (mari_thingstadberget@hotmail.com)

    SvarSlett
  100. Hei :) Jeg er så veldig gjerne med på giveawayen. Elsker vesker, og bloggen din :) Titter innom daglig, på utkikk etter nye innlegg som inspirerer :)
    Hilsen Elisabeth
    elis_pett@msn.com

    SvarSlett
  101. Jeg er også følger av bloggen din, det glemte jeg å skrive :)
    Elisabeth
    elis_pett@msn.com

    SvarSlett
  102. Nesten altfor!!! flotters giveaway, takk at du holder den for oss!

    Beste hilsen
    Bente Hagen
    netlohell@hotmail.com

    SvarSlett
  103. Hipp Hipp hurra :)

    Så fine give aways

    Klem Marie
    Marie.filtenborg@gmail.com

    SvarSlett
  104. Så mange fine premier! Jeg vil selvfølgelig være med:)

    SvarSlett
  105. Rigtig fin blog og give away!
    Jeg vil gerne deltage.
    (lene_mondrup@yahoo.dk)

    SvarSlett
  106. Så fin konkurranse :D
    Jeg er med (Er også følger).

    Laila.lovseth@hotmail.com

    SvarSlett
  107. Jeg er SÅKLART med! Har lagt meg til som følger, noe jeg burde ha gjort for evigheter siden. Skal sjekke om jeg har deg i bloggrollen min - der skal du definitivt være :)
    Knallfine premier.. den stellevesken hadde jeg bært hver dag, tiltross for at jeg ikke har bleiebarn lengre.. neo som på en måte er litt vemodig, men som samtidig er veldig veldig deilig ;-D

    Ha en fiiin helg!Klemmer fra Ida

    SvarSlett
  108. Kjempefin give away, jeg er med ! :)
    Ha en fin helg :)

    SvarSlett
  109. Jeg har lagt meg til som følger og vil gjerne delta :)
    Ida Lind
    urettferdig(ætt)live.com

    SvarSlett
  110. Da er jeg følger, og blir med i konkurransen.

    Ole-Martin
    olejen(æt)live.no

    SvarSlett
  111. Likere bloggen din utrolig godt og vil gjerne være med i trekningen:)

    SvarSlett
  112. Jeg har fulgt bloggen din en stund og liker den veldig godt. Blir gjerne med på trekningen, Mange fine premier

    heidipedersen36@gmail.com

    SvarSlett
  113. Jeg er gjerne med!
    Veeldig fin blogg du har!
    Mvh, Maja-Lisa
    majaheino@yahoo.com

    SvarSlett
  114. Henter masse inspirasjon fra bloggen din, forstår godt at du har så mange besøk! Flotte premier, jeg blir gjerne med:)

    Ha en fin søndag!

    Anja (fruanja@gmail.com)

    SvarSlett
  115. Jeg vil være med :)
    sorgenfri2#hotmail.com

    SvarSlett
  116. Ååååå.. dette må man jo bare være med på :):) flott blogg du har:):) jeg legger meg til som følger også!!
    Har giveaway hos meg nå også, så ta gjerne en tur innom :):)

    SvarSlett
  117. Jeg vil gjerne være med:)

    Hilsen Snefrid (snefrid1@msn.com)

    SvarSlett
  118. (⁀`⁀) ☆ Jeg har blitt følger av bloggen din i dag.
    .`⋎´☆°•.☆Synes den var kjempe fin,så her ønsker jeg
    ☆¸.*°•.☆ ☆ å følge med :) Jeg har dessverre ikke blogg,
    •°*°•.☆ men jeg deler på Facebook,andre fortjener og vite
    om denne flotte bloggen også. Kjempe fine premier du har her,så krysser fingrene og håper på litt ekstra lykke :)
    Ønsker deg en fredelig og fin søndag,i morgen er det en y uke med mange nye muligheter...
    Stor varm hilsen fra Monica Karin
    canim_monica@hotmail.com
    Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ

    SvarSlett
  119. Hei Hanne Mette!

    Flott blogg du har! Følger omtrent nesten hver dag :-)
    Vil gjerne være med på trekningen :-)

    Mvh Åse (aaseborg@broadpark.no)

    SvarSlett
  120. Å så stas.. Jeg vil veldig gjerne delta.. (jeg er følger fra før)

    Fortsatt fin søndag til dere
    Klemmer og smil fra meg

    SvarSlett
  121. Dette vil jeg være med på:)

    Hilsen Marianne

    mlyngsand@hotmail.com

    SvarSlett
  122. Spennende, jeg vil gjerne være med.
    Klem fra Heidi :)

    SvarSlett
  123. Ååå du er så søt! Gaver til folket som om du ikke gleder oss nok med din blogg:)
    Kram Emma

    Emmaadele.berglund@gmail.com

    SvarSlett
  124. Så utrolig kjekke premier!! Jeg må prøve lykken på dette!
    Hilsen Kathrine
    (kathrinebyberg@hotmail.com)

    SvarSlett
  125. Du har en aldeles flott blogg som det er en fryd å følge! Jeg prøver lykken!

    SvarSlett
  126. Så nydelige premier! Har fulgt deg lenge, og er gjerne med i den fantastiske giborten din!

    Ha en nydelig uke!

    Klem

    SvarSlett
  127. Ikke bare gleder du oss alle med en herlig blogg, men en fantastisk giveaway og! <3

    Ha en fin mandag og en fiiiin uke videre.

    Klem

    SvarSlett
  128. Dette har jeg jo gått glipp av ser jeg:) Klart jeg blir med å feirer deg. Flotte premier!!
    Elsker den boligdrøm-forsiden og gøy å lese din side:)

    Ha en fin kveld og en fin 1. mai i morgen:)
    Klem Vivian

    SvarSlett
  129. For en herlig give away. Tusen takk for at du gir oss muligheten til å vinne så flotte ting. Ha en strålende kveld.

    SvarSlett
  130. Tusen takk for fiiiiin inspirasjon Hanne Mette, jeg leser bloggen din flere ganger i uka:)

    Vil gjerne være med- takk for invitasjonen:)

    Hilsen Janne (janneberulvsen@hotmail.com)

    SvarSlett
  131. Hei! Vil gjerne bli med på den fine giveawayen din! Har vært følger leeenge, og koser meg alltid med de duse fine bildene dine!

    :-)

    SvarSlett
  132. Kjempefin blogg du har. Jeg ble akkurat følger:-)
    Ha en fin uke!

    SvarSlett
  133. Hei hei!
    Flott premie! Jeg vil gjerne være med og krysser fingre og tær :-)
    Laila
    lai-ola@online.no

    SvarSlett
  134. Å, så fantastisk! Gratulerer!!

    Jeg er med vet du :)
    Klemmer fra Stine

    SvarSlett
  135. Jeg er med :)

    Hilsen
    Heidi
    heidipedersen36@gmail.com

    SvarSlett
  136. Gratulerer til deg! Jeg er gjerne med:)

    Marita - mhvillumsen@gmail.com

    SvarSlett
  137. Blir gjerne med jeg også ;-) Delta gjerne på giveaway inne hos meg også.

    SvarSlett
  138. Jeg blir gjerne med på denne, Hanne :)
    Så mye fint da!!

    Nina

    SvarSlett
  139. Bare elsker bloggen din!!Flotte bilder du deler med oss!!
    Åsne(asne.olsen@getmail.no)

    SvarSlett
  140. Jeg er med!
    Liker bloggen, er ofte inne og leser.
    Hilsen Monica
    mo-skog@online.no

    SvarSlett
  141. Her var det masse flotte premier. Håper jeg er en av de heldige! Jeg er følger:)

    SvarSlett
  142. Oi, så mange flotte premier :-D
    Blir såklart med på feiringen!

    Klem Karianne

    SvarSlett
  143. I`m in!
    Lenke på bloggen min..
    Vil du vinne White Away på min blogg er du hjertelig velkommen,
    klem, M

    SvarSlett
  144. Kjempefin blogg du har og gratulerer med flotte besøkstall og mange følgere! Det var utrolig flotte premier du har, jeg krysser fingrene!! Ha en fortsatt fin uke:)

    SvarSlett
  145. Så utrolig koselig blogg! Stor kose meg hver gang det kommer nytt innlegg! Kjempe fint!
    Vil veldig gjerne være med :)
    Hilsen Annelene :)
    (avtaule@gmail.com)

    SvarSlett
  146. Så flott blogg du har!!Eg vil gjerne vere med:)
    - Ingrid
    (follaingrid_86@hotmail.com)

    SvarSlett
  147. Hei!! Fantastisk blogg Hanne Mette;) jeg blir med og krysser fingrene;) hilsen Hege!!

    SvarSlett
  148. Det er så koselig å følge bloggen din, særlig nå som vi bor så langt fra hverandre:(
    MissU<3 Klat jeg er med på GiveAway;) Stor klem fra Lille mellomsøster:)

    SvarSlett
  149. Jeg er med, og følger er jeg allerede :-)

    SvarSlett
  150. Fantastisk inspirerende blogg du har, fine deg:-) ivrig leser hver dag, jeg vil gjerne være med i trekningen:-) klem fra Veronica

    SvarSlett
  151. Du har en kjempefin blogg :) Jeg vil gjerne være med!
    Hilsen Marianne
    (marianne.j.dahle@gmail.com)

    SvarSlett
  152. Så kjekt, eg er følger og vil gjerne være med!

    Klem Eli

    SvarSlett
  153. Skulle gjerne ha vunnet stellevesken, ikke til meg, men du vet hvem :-)

    SvarSlett
  154. Jeg er med:)

    Marie Elise
    hvitlykke@gmail.com

    SvarSlett
  155. Åh, denne vil jeg også henge meg på!! Så fine ting, jeg krysser fingrene for stelleveskn:-)

    Ida300@gmail.com

    SvarSlett
  156. Super blogg og finfin give away!! Jeg blir gjerne med:)
    Hilsen Linda
    linda_heskestad@hotmail.com

    SvarSlett
  157. Hehei! Jeg er fast leser av bloggen din. Har vært borte ett par uker for vi har vært så heldig å fått en liten prins. Kom vel tidlig, men alt står bra til. Hadde det ikke vært supert med den lyseblå stelleveska til prinsen og clutchen til mor? Krysser fingra. Håper på å trekke lykkeloddet på en av dine fine giveaways.
    Ha en fin uke som kommer:)
    Hilen Sissel - sissela_85@hotmail.com

    SvarSlett
  158. For en fin blogg du har! Jeg har hevet meg på som følger. :)

    SvarSlett
  159. gleder meg alltid til dine innlegg, koselig tekst og aldelees nydelige bilder, jeg er med:-)

    SvarSlett
  160. Grattis med så fine tall og tilbakemeldinger, du har en flott blogg som jeg har fulgt lenge! Full pott på meg da :) Fortsatt fin mandagskveld til deg! Klemmer

    SvarSlett
  161. Jeg er med :)
    tina.sves@gmail.com

    SvarSlett
  162. Jeg er med! nsborhaug(at)gmail.com

    SvarSlett
  163. Heisann :-)

    ★ Gratulerer masse og takk for titten i den koselige bloggen din. Vil gjerne få være med i trekningen din.
    Ha en riktig fin mai måned! ★

    Beste hilsen fra
    Merete
    m-korsg@online.no

    SvarSlett
  164. Fine premier på fin blogg :-)
    Jeg følger!

    siljaco@hotmail.com

    SvarSlett
  165. Wow, wow, wow! Jeg vil gjerne være med!

    Klem C

    SvarSlett
  166. Oi, oi, oi...Den stellevesken hadde jo vært fantastisk å vinne. Ny baby kommer i august ;)

    Gratulerer med mange nye følgere !! Fine bloggen;)

    SvarSlett
  167. jeg vil gjerne være med! vh Christine Rode-Christoffersen. bent.rode@c2i.net

    SvarSlett
  168. Hei. Super søt blogg. Jeg er gjerne med på give away MVH Catrinejorgensen@hotmail.com

    SvarSlett
  169. Jeg trodde jeg var med jeg, men finner ikke noe kommetar fra meg så da er jeg sikkert ikke det :P

    Gratulerer sååå masse! Bloggen din er jo helt fantastisk! ;)

    Ønsker deg en nydelig kveld videre.
    Love Renate

    SvarSlett
  170. Jeg vil gjerne være med på give away fra favoritt bloggen min :)

    Gratulerer så mye med jubileet! :)

    Camilla

    SvarSlett
  171. Jeg vil gjerne delta, men har dessverre ikke egen blogg, så jeg deler på Facebook i stedet! :-)

    Mvh Beate M B
    beate_myran(ætt)hotmail.com

    SvarSlett
  172. Ojoj, her vil jeg delta - supre gaver :)

    Klem
    Stine
    stinek1@hotmail.com

    SvarSlett
  173. Jeg er veldig gjerne med, og har delt denne konkurransen på sidemenyen min, under "giveaways"! Krysser fingrene for at jeg trekker vinnerloddet til en av disse fantastiske tingene! Hadde vært moro :)
    Flott blogg du har! Det må jeg virkelig si :D
    Stor klem <3
    ..:Prinsessegrorud:..
    nini_wim@hotmail.com <3

    SvarSlett
  174. Vil veldig gjerne være med! :)

    SvarSlett
  175. Heia, jeg vil også gjerne være med;-))

    SvarSlett
  176. Nydelig og inspirerende blogg du har!:)
    Mvh Elisabeth
    (elisabethkonig@live.no)

    SvarSlett
  177. Flotte premier, jeg blir gjerne med!

    helle.marie@gmail.com

    SvarSlett
  178. Så mange flotte premier! Jeg er med :) e-post-adressen hopper visst ikke opp, så da legger jeg den her; sofiegyldenaas (a) gmail.com

    SvarSlett
  179. Prøver gjerne lykken jeg også..

    Klem charlotte

    SvarSlett
  180. Oj så gøy! Og gratulerer med så bra tall!!! :D
    Vibeke ✿ froken_p@live.no

    SvarSlett
  181. For en fantastisk flott og spennende give away! Jeg vil selvfølgelig gjerne være med, ogprøver lykken.

    Camilla

    privatrett ætt hotmail.com

    SvarSlett
  182. Hipp Hurra til deg. Flotte premier. Jeg slenger meg på i siste liten.

    Kristin

    SvarSlett
  183. Jeg er med. :)

    lazahhh@gmail.com

    SvarSlett
  184. Wow, tror dette er den fineste giveawayen jeg har sett :)
    Så her må jeg selvfølgelig være med :)

    SvarSlett
  185. wow,for en premie!!!! må være med på den;) mvh.turid.grubben@gmail.com

    SvarSlett
  186. Gratulerar med mykje besøk! : ) Så utruleg flott gje-bort!
    Eg vil gjerne vere med!

    SvarSlett
  187. Jeg vil gjerne være med, kjempefin blogg :)

    bente.pru@hotmail.com

    SvarSlett
  188. Hei! Så koselig en blogg! Ja takk jeg vil gjerne være med på konkurranse. :) Den stellevesken var fin. Jeg skal bli tante til en liten tass i august, så lyseblått passer jo bra da :) Har ingen blogg jeg, men det var moro å lese på din! Ha en fin dag!
    Marianne Siljehaugen, dovre82@gmail.com

    SvarSlett
  189. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  190. Jeg vil gjerne være med (kommentert + følger).

    Kjempefin blogg :)

    ofsbehan@gmail.com

    SvarSlett
  191. Jeg vil gjerne være med i trekningen! Hilsen Camilla, toyotacrown@hotmail.com

    SvarSlett
  192. Ønsker gjerne å delta i denne fine giveawayen! :)

    Ønsker deg en god dag:)

    (signe@epost.no)

    SvarSlett
  193. Hurra for mange følgere, nå inkludert meg :)
    Klart jeg vil være med i premiedrysset ditt! *Krysser fingrene*

    SvarSlett
  194. Flott blogg!:) lagt meg til som følger! Ønsker deg å dine en flott 16/17 mai!:)
    Janne Kari
    jannebabzen@hotmail.com

    SvarSlett
  195. Blir gjerne med og legger meg til som følger!
    :)

    SvarSlett