tirsdag 31. januar 2012

Soverom






 Vi starter rundturen på soverommet. Her har vi fåt mye ut av plassen med kommodeløsningen på den ene veggen. 3 Ikea kommoder på rad med hyller fra Ikea over. Jeg er fremdeles på jakt etter de perfekte oppbevaringsboksene til disse hyllene. 
Både garderobeskap og nattbord har fått nye knotter for å gjøre det litt mer personlig. Det er en litt feminin stil her inne. Et sted må jeg få utløp for det. ;)
Min favoritt fra soverommet er definitivt sengen. En superdeilig Dux madrass. 
Det er viktig å sove godt.
post signature

25 kommentarer:

  1. ..jeg elsket oppbevaringssystemet med kommoder fra Ikea!!
    Så veldig stilig og ryddig ut på amme tid!
    Jeg har en slik kommode oppe på hemsen, men dette fikk meg til å ønske meg flere :)

    Vakre detaljbilder også..

    SvarSlett
  2. Hei hei!
    For et koselig og stilfult soverom :)
    Likte godt kommodeløsningen med hyller over, tar liten plass, men rommer mye!
    Likte godt ditt feminine touch :)
    Ha en fin kveld, klem klem

    SvarSlett
  3. NYDELIG! Elegant og pent :)

    Klem fra Renate

    SvarSlett
  4. Nydelig soverom du har, Hanne Mette! Deilig å ha ting på stell med praktiske løsninger. :) Deilig og luftig rom!

    Ønsker deg en fortsatt fin uke!

    AW

    SvarSlett
  5. Jeg henger meg på flere andre... kommodene med hyller over var superfresht!
    Jeg har slike kommoder, og jeg tror jammen de skal få et par hyller over seg!!
    Lekkert!!!

    SvarSlett
  6. så fint!!
    skulle ønske jeg hadde det så ryddig... *sukk*
    takk for smarte oppbevaringstips!
    klem

    SvarSlett
  7. knallflott soverom. Jeg har også mitt (eller vårt hihih) soverom i den romantiske stilen men resten av huset er litt mer stramt

    SvarSlett
  8. Super hyggeligt og lyst soveværelse.

    SvarSlett
  9. God kveld i stua - skal si du har "heve deg rundt", for maken til ryddig soverom er det lenge siden jeg har sett oppe i åsen. Men dere har det superkoselig og som du sier den senga er som en drøm å ligge i. Håper Marius er i form igjen. Vi gleder oss til å få låne han til helga. Hilsen fra mamma

    SvarSlett
    Svar
    1. Hysj... Sånner det da alltid her. Aldri stabler av bretta klær eller tørkestativ eller Tottenham skjerf eller andre ubloggbare greier...

      Slett
  10. Koselig! Mange fine detaljer.

    Klem

    SvarSlett
  11. FLOTT soverom!
    Lekkert ♥
    Jeg digger de kommodene fra IKEA, de rommet masse:)
    Vi har noen av de og, men ikke hvite:(

    Ha en fin fin kveld;)

    SvarSlett
  12. SV: Så koselig :) Let me know hva du syntes! Herlige bilder <3

    SvarSlett
  13. Hihi...elsker slike mamma kommentarer:-)

    Men nydelig soverom! Fine farger og fin stil! Morsomt å se "hele" huset:-)

    Klem
    -Therese

    SvarSlett
  14. Så vakkert soverom. Gleder meg til å bli med på rundturen i hjemmet deres. Klem

    SvarSlett
  15. Hei du!
    Endelig får jeg til å kommentere her hos deg. Det har dukket opp hvit skjerm hver gang jeg går inn på et innlegg.
    MEN masse fine innlegg og flotte bilder siden sist! Du er bare så flink.
    Flott soverom og en superfin løsning med de kommodene etterhverandre.
    Jeg gleder meg til å se resten av huset.

    Ha en fortsatt fin kveld. Klemmer fra Vivian

    SvarSlett
  16. Nydelig soverom, du har så flotte små detaljer ellers i huset, å jammen var det ikke mange av dem på soverommet også ♥

    ~Natalie~

    SvarSlett
  17. Vakker soverom og nydelig detaljer ♥

    Ha en fint kveld,
    Vicky

    SvarSlett
  18. det er så fint m de hvite kommodene altså!Så smart=)Gleder meg til resten;)

    SvarSlett
  19. awww what a supercute post! i love the pictures. those rose tea candles are so beautiful :)
    hugs, svenja

    SvarSlett
  20. Rett og slett nydelig! Du er virkelig god med detaljene, og jeg elsker den feminine looken her inne...
    Så gøy med rundtur, og ikke minst med fancy kamera :)

    Det hadde vært kjempegøy om du ville dele litt flere bilder på Stylizimo.com når du har tid. Dine bilder er jo så inspirerende og vakre.(PS! du mister ingen rettigheter på bildene dine)

    Ha en fin dag!
    klem Nina

    SvarSlett
  21. Så flott du har det! Gleder meg til flere bilder
    klem Hege

    SvarSlett
  22. Nydelig!

    Grautlerer med finalist i Boligdrøm!
    Du har det rålekkert, lykke til :)
    Klem m

    SvarSlett
  23. Så vakkert, så vakkert.
    Flink er du :)

    SvarSlett
  24. Så lyst og herlig : )
    Gleder meg til å se mer på
    rundturen din!
    Og gratulerer med finaleplass i
    norges vakreste bolig - du er en favoritt!

    God klem : )

    SvarSlett