fredag 16. september 2011

Smak av høst


Det ble faktisk baking på meg i går. Eplemuffins er en stor favoritt om høsten. 
Dette er en hurtigverson for oss som er litt tårnfrid om dagen. Toro muffinsrøre med små eplebiter. Pynt med  en større eplebit og litt sukker og kanel. 

Du skjønner forresten at du er interiørblogger og over middels opptatt av detaljer når du har skapet fullt av muffinsformer i alle regnbuens former, men mekker dine egne av bakepapir og hyssing... Litt sært og definitivt for spesielt interesserte. ;)


 Ønsker alle sammen en helt strålende fredagskveld!
MYS!


post signature

13 kommentarer:

  1. Nydelige danderte muffins. Og ja, så klart man må mekke sine egne muffinsformer. En touch av personlighet kalles det ;0)
    Disse så i allefall kjempe gode ut.
    Holder faktisk på å bake oreo cupcakes i skrivende stund... Mon tro hvordan de smaker. Aldri prøvd de ut før (og de er til unga og ikke a mor. Skal bake eple muffins i morgen jeg).

    Ønsker deg en flott kveld videre og en strålende helg.
    Klem Jane.

    SvarSlett
  2. Lekre muffins. Her inne får du nok full forståelse for å lage dine egne former:-) God helg fra meg!

    SvarSlett
  3. Dronningen av baking <3 Denne kunne jeg vel jeg også kunne begi meg ut på :) Lagde faktisk eplekake for et par uker siden og ble overrasket hvor lett det var. Muffins på 1-2-3 med eple, kanel og sukker på toppen burde da være en enkel sak, også så mye mer koselig å servere de slik som du har gjort. Takk for tips.

    Ha en fin helg, søte.
    klem Nina

    SvarSlett
  4. Det var de vackraste muffinsen jag sett!!! kram Johanna

    SvarSlett
  5. Lekkert!!! Og det ser vanvittig godt ut også;) Takk for inspirasjon til å bake,har store planer om å bli ei flink husmor no som eg har fått draumekjøkkenet mitt!
    Ha ein fin fredagskveld!
    Klem

    SvarSlett
  6. Så koselige "muffinsformer"! Og at du har skapene fulle har du helt rett i - men ikke bare av muffinsformer og kakepynt da. Burde egentlig bli sponset av Toro du - kunne ikke det vært noe?
    Kos dere i kveld alle mann - minsten sover vel nå.
    Klem fra mamma

    SvarSlett
  7. takk for herlig tips og inspirasjon. Da blir det eplemuffins-baking hos oss i morra. Muffinsformene var bare herlige. Ha en nydelig helg, søte du. kos deg med familien. klem Line

    SvarSlett
  8. Nam, ser veldig godt og lekkert ut :) Jeg har to store skuffer fulle av kakepynt og stæsj, pluss enda mer bakeingredienser i et skap :) Fin fredag! Klem

    SvarSlett
  9. Disse så jo bare helt fantastisk ut! Disse må definitivt prøves! Og flott innpakning.

    Ha en flott helg!

    Klem Lene :)

    SvarSlett
  10. Så kule muffins!! Disse likte jeg kjempegodt! Ser for meg å servere slike som dessert i et middagsselskap. Da hadde det blitt klasse på tallerkenen:)
    Ha en flott helg!
    Klem fra Kristin

    SvarSlett
  11. Nydelige muffinsformer;) Bakte toro sine sjokolade og lyse muffins i går (lyse med blåbær)- men det er tydelig at de fleste barn foretrekker sjokolade- så da har jeg lært noe;) Ser kjempegodt ut med epler i, ikke så lenge siden jeg laget eplekake heller;) Håper du nyter helgen;)

    SvarSlett
  12. Disse så fantastiske ut! ha en magisk helg!

    SvarSlett
  13. Herlige eplemuffins :O) Det ble formeplekake her :O)
    Nyt søndagen! :O)

    SvarSlett