onsdag 25. mai 2011

 Syriner har alltid vært en av mine favorittblomster. I hagen vår står to busker som vi fikk av gode venner i innflyningsgave for snart 2 år siden. Det er ikke disse jeg har hentet grener fra. Som det meste annet i en 2 år gammel hage så er de ganske små og pjuskete foreløpig. 

I morgen skal jeg ta en runde i hagen med kamera.. Flere av dere ønsket mer hage og det skal dere få.
Er det noe du vil se mer av på Huseby Living? Jeg har en konkurranse gående HER. Skriv en kommentar og bli med i trekningen av en fin premie.
Håper alle dere uten blogg også tar dere tid til å svare. Hvis dere vil være med på trekningen så legg igjen en mailadresse jeg kan nå dere på.

Ha en fin kveld!



13 kommentarer:

  1. Syriner er flotte!! Har brukt de mye til dekorering i det siste :) Har en stor hvit en i hagen, deilig å kunne gå ut å bare forsyne seg :)

    Matten er kjøpt på living, er lekker-lekker.. Men det støver dessverre altfor mye av den....

    Gleder meg til hagebilder fra deg!

    Klem

    SvarSlett
  2. Visst är det fantastiskt med syrener, nu gäller det att njuta
    och plocka in buketter, så att det luktar syren i HELA huset:)))

    SvarSlett
  3. så utrolig nydelig!! Klem J.

    SvarSlett
  4. Elsker syriner!!:)

    Håper du har det fint vennen!

    Godklem

    SvarSlett
  5. Beautiful! I love the mix of purple & white.

    Lara :)

    SvarSlett
  6. Jeg er også så glad i syriner. Fint det var med blandingsbukett.
    Ps - får ikke logget meg inn på google kontoen min her hos deg, så derfor en anonym kommentar:)
    Ha en fin dag !!
    Klem Vivian

    SvarSlett
  7. Skønne syrener du viser - og kan næsten forestille mig duften ;o)
    Håber du får en dejlig dag - klem Tina

    SvarSlett
  8. Syriner er så utrolig skjønne. Da jeg bodde i Arendal hadde vi hagen full av gamle syrintrær i alle farger. Savner dem. Nå ønsker jeg at syrinene skal fortsette å blomstre lenge slik at jeg kan "rane" en hage for noen buketter som jeg kan bruke i dekorasjoner til bryllupet i juni. Det gjenstår å se om det går i oppfyllelse. :o)
    Ha en strålende dag!

    SvarSlett
  9. Lekkert :) gleder meg til vi flytter og jeg faar egen hage igjen! :) haaper det er syriner der, om ikke blir det nok plantet! de er vakre og lukter himmelsk :)

    ha en super dag :)

    ps isen under saa kjempegod ut!!! :)

    SvarSlett
  10. syriner er bare nydelig.
    skulle gjerne hatt det i hagen!

    SvarSlett
  11. Har det blomstret i hagen din allerede altså? Her har det knapt begynt å grønnes i gresset så det er jammen forskjell på høyden der vi bor tror jeg :)

    Ha en fin kveld kjære du :)

    SvarSlett
  12. SÅ vakre blomster :) Gooood helg <3

    SvarSlett
  13. Syriner er nydelige og lukter så godt :)

    God helg til deg!

    Klem
    Christine

    SvarSlett