torsdag 24. mars 2011

Peace

Med våren kommer freden inn i stua vår. Liker Peace tegnet så godt. Kurv til puter og tepper fra Tine K, lysestake i zink og ikke minst det nydelige printet fra Fru Fly. Heidi, som er damen bak den fine bloggen har også egen nettbutikk som du kan besøke her. Rask og god service, og masse masse fint.
Er ikke denne søt?
Det kommer enda et Fly-print innlegg en av de nærmeste dagene. ;) 

Herr Huseby var ikke like begeistret for hippieinnslagene i heimen som sin kone. " Næmmen se her. Har vi blitt hippier nå eller?" Var hans tørre kommentar...*fnys*

Han venner seg nok til det tenker jeg. ;)
Ha en fin kveld alle sammen!


post signature

21 kommentarer:

  1. Å, mye herlig snacks på bildene. Peace bilde var tøft! Hehe, du har en mann med kommentarer du og.. Godt å høre! Jeg fikk høre at vi sikkert hadde den fiiineste peisen på hele internett. Eh, javel?! :) Takk for kommentar, ja, skal legge ut litt flere bad bilder.

    SvarSlett
  2. Mye fine nye ting du har fått deg! Tine K er bare fantastisk...

    Har scrollet meg nedover de siste innleggene dine og jeg ser at jeg har godt av mange flotte innlegg. Likte innlegget ditt om japan-nyhetene...jeg tenkte de samme tankene selv...

    Ha en fin kveld!

    Klem

    SvarSlett
  3. ...gått glipp av. mente jeg. går litt fort i svingene ser jeg ;)

    SvarSlett
  4. Så masse flott du viser, Heidi sine print er kjempe flotte, og Tine K sine produkter er alltid en slager.... Mye lekkert....
    Ha en snart flott helg
    klem victoria

    SvarSlett
  5. Digger Peace jeg og;))
    Jeg og datteren har fått dilla, nå har vi kjeder, øredobber, vesker og lysestaker med peace på, og vi ønsker oss mer, hihi ♥

    Fikk den tørre hippie-kommentaren jeg og;))
    Masse flott du har, likte kjempegodt den kurv-vesken;)

    Ha en fin kveld!

    Klem Line

    SvarSlett
  6. najs!!!!
    liker alt!!

    klem beate

    SvarSlett
  7. Skønne billeder - Forårs-stemning lige ind i stuen ;-) ♥ Tina

    SvarSlett
  8. Kjempefine, har noen flyprints jeg også, og flere blir det nok:)
    Natti natt min venn.

    Klem Tonje

    SvarSlett
  9. Å, så masse fint å se på disse bildene :)
    Morsomt med deg, for vi har dilla på så mye likt hi, hi.
    Her er det også peace-tegn flere steder!
    Ja, ja oss hippier i mellom... ;)
    Har også et innlegg med peace ting liggende, får la det vente litt lengre nå da!
    Elsker forresten printet og JA -har det i boka at det MÅ bestilles ;)
    Klem May Helen

    SvarSlett
  10. Så mye fint du viser frem. Jeg liker også kjempegodt peace tegnet. Flott grafisk, og en mening bak symbolet.

    SvarSlett
  11. Kjempefine ting!! Peace er topp, og i grunnen litt barndomsminner for min del iallfall. På ungdomsskolen kjøpte jeg med peaceøredobber i sølv, kanskje jeg skulle funnet dem fram igjen??!?

    Så knallgode ut muffinsene også. Er ikke flink til noe kur, da...
    Klem Marit :)

    SvarSlett
  12. Lekkert, lekkert, LEKKERT!
    Liker bildene dine veldig godt...
    Og de muffinsene dine så bare nydelig god ut, sitter her på skolen med vann i munnen.. :)

    Peace out
    (klem fra meg)

    SvarSlett
  13. Herlig! Heidi er bare så flink :) ordner de fineste printene!!!

    Og du må være en flink baker :) nam, de muffinsene så nydelige ut!!!

    ha ei super helg :)

    klem/lisa

    SvarSlett
  14. peace out!
    ja peace er kult, så mye fint du har:)
    frufly sin og, kjempesøt!
    klem m

    SvarSlett
  15. Hehe, typisk mannfolk!!
    Akkurat som å høre han hjemme her ;p
    Så mange fine ting du viser her! Herlig herlig.
    Liker godt de printene fra Fru Fly, men har ikke kommet meg til å bestille noen enda. Kanskje en liten vårgave til meg selv :)
    Ha en fiiin helg kjære deg.
    Goklem Marie

    SvarSlett
  16. masse koselige innlegg hos deg i det siste, Hanne Mette!! Alltid så kos å stikke innom deg!! Hos oss har uka vært preget av febersyke gutter, men nå er vi på beina igjen og klar for å nyte helga. Ha en flott helg du også og kos deg med din skjønne familie. KLem L

    SvarSlett
  17. Så koselig innlegg, Hanne Mette! Tusen takk for fine ord, du er så skjønn at!<3 God helg og god klem fra meg

    SvarSlett
  18. Du har nok husfreden i behold selv om ikke alle interiørsprell faller i smak;) god helg til deg og dine!

    SvarSlett
  19. Du lager så utrolig koselige og vakre innlegg, blir glad hver gang jeg ser det kommer nytt innlegg fra deg.
    Ønsker deg en god helg.

    SvarSlett
  20. Kjempefint!
    Peace tegnet er flott; det var en nydelig veske og bildet også. Midt i pute-dilla mi holder jeg på å sy peacemerke på en ny pute - men det er veldig dillete.. spørs om den får plass i sofaen:)
    Ønsker deg ei fin uke! Klem Vivian

    SvarSlett
  21. Å så mye fint! Mannen din venner seg nok til det ;-) hehe... Klem

    SvarSlett