onsdag 15. desember 2010

Det skinner

9 dager igjen til jul! 
Alt er IKKE i boks. 
Omgangssykerunden fortsetter. Denne gangen er det lillebror som er den "heldige". Vi får benytte sjansen til å lage litt julegodt når Hermine kommer hjem fra skolen når jeg først fikk en ufrivillig hjemmedag. Risboller og konfekt må vi ha til jul.
Om ikke vinduer, vegger og tak skinner i Husebyheimen enda, (spørsmålet er vel om de egentlig vil gjøre det før jul i det hele tatt...)
så skinner i alle fall sølvlysestakene og blomsterpotten min. Begge deler kan jeg takke svigermor for. ;) 
Hun har god smak og vet hvor sølvpussen min står. (det siste er visst mer enn jeg kan skryte av...)

Ønsker dere en fin førjulsdag.


post signature

8 kommentarer:

  1. Hei hei:) Takk for veldig koselig hilsen hos meg:) Omgangssyke nå igjen?? Nei og nei. Leste om en annen blogger som akkurat hadde fått det også, for annen gang! Det vil vi ikke altså, nå får det være nok! Håper dere andre slipper unna! Nydelige sølvting! Min sølvpuss vet jeg heller ikke hvor er, kanskje jeg må kjøpe ny. Hvis det blir blant tingene jeg prioriterer før jul:) Riktig god bedring til lillegutt! hilsen silje.

    SvarSlett
  2. Svibler er så flott til jul og dufter så deilig. Føler med deg. Her har vi også omgangssyken, og jeg er også ufrivillig hjemme. Benytter anledningen til å lese litt blogger innimellom. God bedring.

    SvarSlett
  3. Hei skjønne deg:-)

    Tusen takk for koselig bursdagkommentar hos meg. Og ja, det er vel sånn at du kan gratulere med flere ting<3 I´m so happy happy!

    For noen nyelige innlegg siden sist! Digger julekortet og det herlige hjemmet deres. Håper du får hodet over vann og friske barn til jul. Det fortjener du.

    Klemmer fra meg

    SvarSlett
  4. Alt er ikke i boks her heller.
    Skal en tur med naboen straks, så da får jeg tatt turen innom Skeidar og KID. Får håpe jeg finner det siste der :)

    SvarSlett
  5. god bedring!
    offameg...
    nydelige bilder som alltid, også i innlegget under;)

    SvarSlett
  6. huff! håper dere er raske og friske i god tid før jul! mange som er syke for tiden. men jeg vil IKKE ha det!!

    Skjønne bilder!
    Klem fra meg

    SvarSlett
  7. Så kjipt, håper dere alle blir friske og raske før jul! God bedring til lillebror.
    Så flotte inspirerende julebilder i de siste innleggene dine.

    Ha en fin førjulstid, Hanne Mette.
    Klem

    SvarSlett
  8. nydelig:)mye fin juleinspirasjon hos deg!
    stakkars dere som har omgangssyke igjen. jeg synes det var mer enn nok med en runde... det gjorde nok du også;) masse god bedring. håper ikke flere får det da!
    klem

    SvarSlett