søndag 25. juli 2010

Kjøkken

God morgen!
Ny uke, fint vær og mange planer. I formiddag er det trening og en tur på sykkelbanen med ungene som står på programmet.

I går ettermiddag var jeg og fru Lykke med bloggen Stars at homeLøddesøl gård. Ingen storshopping på meg, men jeg fikk med meg dette kjøkkenhåndkleet fra Bloomingville som inspirerte meg til å ta noen bilder fra kjøkkendelen vår i dag. Innredningen er fra Kvikk og vi er veldig fornøyde med den.

Ønsker dere en fin sommerdag!

Klem
post signature

11 kommentarer:

  1. så fint dere har det på kjøkken og det kjøkkenhåndkleet var veldig fint. Linsengetøyet fra HM sin kolleksjon ser deilig ut, men har desverre ingen erfaring, enste erfaring jeg har fra klær er jo at det fort skrukker seg, men aner jo ikke hvordan det er med senegetøyet. Ønsker deg en riktig fin kommende uke. Klem Monica

    SvarSlett
  2. Veldig stilig kjøkkenhåndkle. Gjør seg så mye! Ha en deilig dag, håper du har litt bedre vær enn vi har her. Klem

    SvarSlett
  3. dere har lekkert kjøkken!!
    digger kopphåndklet!

    klem beate

    SvarSlett
  4. Så fint:)
    Har nesten det samme håndkledet, bare med et stort & tegn, faktisk!
    Det er så lite som skal til, så får man liksom et nytt rom;)

    Nyt dagen,
    klem Kjersti

    SvarSlett
  5. Tøft kjøkkenhåndkle- passet jo veldig godt til resten av kjøkkenet;) Jeg planlegger å male kjøkkenbenken med bengalakk..får aldri nok bengalakk tydeligvis;)
    nydelig kjøkken dere har - har fortstått at Kvikk har mye bra;) Ønsker deg en fortsatt fin dag!

    SvarSlett
  6. Hei Hanne Mette ☺
    Første gang jeg er innom deg, og WOW så herlig blogg du har. Elsker bildene og stilen din.
    Titter definitivt innom igjen.

    Ha en super dag videre!
    Hilsen Nina

    SvarSlett
  7. Så fint håndkle :-) Og kjøkkenet deres er kjempeflott. Gleder meg slik til vi skal pusse opp vårt kjøkken :-)

    Håper du får en fin kveld, og tusen takk for alle fine kommentarer du legger igjen! Må vite jeg er innom deg hver gang nytt innlegg postets, selv om jeg er dårlig på kommentarene om dagen!

    Klem J

    SvarSlett
  8. Knallfint kjøkken, og herlig med litt nye detaljer..
    Jeg har ikke prøvd å sove i lin men kunne
    godt tenke meg det! Kanskje i den bye Dux'en hihihi gleder oss som små barn til den kommer, men det er ikke før i september da..

    Ha en god natt!

    God klem

    PS. Nydelig profilbilde av deg!!

    SvarSlett
  9. Så fint du har det på kjøkkenet!
    Skal friske opp med noen nye håndklær her også snarest! Dette var fint!:))

    Klem, Marte

    SvarSlett
  10. Kjøkkenet ditt er lekkert! Ja Granit har salg også nå..Så masse fint:) Også ligger kaffebrenneriet vegg i vegg. Så her er det bare å kose seg:)

    Ha en fin dag!
    Klemmer:)

    SvarSlett