fredag 18. juni 2010

Endelig et aldri så lite interiørinnlegg fra meg igjen. Det skjer veldig lite på interiørfronten her hjemme nå om sommeren. Motivasjonen til å dille og style inne er laber når vi tilbringer mesteparten av tiden ute.
Hage og uterom blir prioritert.
Dette trancherbordet kom vi over på finn.no og det ble kjøpt for å skulle tjene som avlastningsbord til grillen, men det var rett og slett for fint. Helt ubrukt og i akkurat samme stil som kjøkkeninnredningen. Det passet helt perfekt på veggen mellom stua og kjøkkenet. 
Jeg vil også benytte dette innlegget til å si tuuuusen takk til dere alle sammen. Jeg ble plutselig obs på at telleren min har rundet 10 000 besøk! Jeg som akkurat hadde 5000 jubileumsgiveaway... Utrolig koselig at så mange titter innom den lille bloggen min. Og ekstra koselig med dere som legger igjen hilsener og tilbakemeldinger. 
I LOVE IT!
Ha en superfantastiskmegafin FREDAG! 



post signature

13 kommentarer:

  1. Ha en superfantastiskmegafin fredag du også:)

    Alltid koselig med en kikk innom bloggen din, du skriver morsomt og har masse flotte bilder:)

    Klemmer fra Janne

    SvarSlett
  2. lekkert! digger de putene med striper!!

    grattis med mange besøk! du har en flott blogg og tar superfine bilder!

    god helg!
    klem beate

    SvarSlett
  3. Så nydelig bord! :-) Og gratulerer med 10 000 besøkende, ikke rart fordi jeg liker bloggen din kjempegodt!

    Ha en fantastisk dag og helg!
    GOdkleM J

    SvarSlett
  4. Lekre bilder og sommerfarger! Gratulerer med masse besøk, sånt er inspirerende!! Ha en flott fredag!

    SvarSlett
  5. det var veldig fint.
    gratulerer med masse besøk!! diggbar blogg.
    klem og god helg

    SvarSlett
  6. Så fint bordet var :) Skjønner godt at det ble plassert inne! Gratulerer med så mange besøkende, da! Så gøy!

    Nydelige bilder fra Hove også!!

    Ha en fin helg!

    SvarSlett
  7. Hei på deg :) Denne bloggen har jeg ikke sett før, men, oi så glad jeg er for at jeg fant den! Du har virkelig flotte bilder å by på. Mye vakkert, og mye inspirerende. Jeg vil gjerne linke til deg. :)
    Hilsen fra Hulda, med bloggen Husfruas Memoarer.

    SvarSlett
  8. For et kupp!!!
    Ha en super fredag du også kjære bloggvenn!!

    God klem fra Tonje

    SvarSlett
  9. Hei vennen.... Gratulerer med 10000 besøkende, jeg rundet også det tallet her omdagen og synes heller ikke det er lenge siden jeg feiret 5000. Så koselig stylet det bordet var, kurv, blader og lekre puter... Flink du er!

    Her holder jeg virkelig på å blåse bort, og der gikk strømmen gitt. Takk for den.

    klem & kos

    SvarSlett
  10. For noen herlige bilder du viser!
    Er man ikke i sommerstemning, så blir man det hvertfall når man kommer inn på siden din!

    Ha en strålende helg!

    Klem Silje :)

    SvarSlett
  11. Kanonflott!! Forstår godt du ville bruga det inne heller:)Og gratulera med de 10000. Møje inspirasjon å henta sjå deg - så eg komme igjen og igjen...
    Ha ei herlig helg. Me og e her sør. På hyttå i Søgne. FOR et deilig vær!

    SvarSlett
  12. Så utrolig stilig den var!! og gratulerer med 10 000 besøkende, velfortjent! Du kommer alltid med gode kommentarer hos meg, vil bare si jeg setter utrolig pris på det!!

    Klem

    SvarSlett
  13. Hei på deg! Fin blogg! Legger meg til som følger. Sånn... NÅ er det natta! :)

    Klem Anine

    SvarSlett