torsdag 29. april 2010

Nytt på jenterommet

Hermine har fått skrivebord! Det har stått høyt på ønskelisten lenge. Leksene gjør hun ved kjøkenbordet, men tegning , perling og småpusling er det greit å kunne holde på med litt for seg selv når man har blitt 6,5 år.

Men rommet hennes er ikke så stort og jeg ville ha et som ikke tar så mye plass. Endelig dukket det opp et som passet perfekt på Finn. Gammelt skrivebord som ble "nytt" med søte rosa knotter. Nå mangler hun bare en stol til. Foreløpig må en av spisestuestolene duge, men jeg håper på en finne en gammel pinnestol på loppis. Hun skal også få en hylle på veggen over til diverse bladkasser og bokser. Det er utrolig hvor mye dill-dall sånne småjenter har.

Men det finnes jammen mye fint der ute! Blandt annet hos alltid like inspirerende CARmobel. Skikkelig eyecandy!


Ha en strålende dag! Her har solen kommet frem etter en litt tåkete morgen og jeg tenkte å svinge malerkosten litt før det er dugnad i gata.
Klem fra hanne Mette
post signature

16 kommentarer:

  1. Så utrolig fin den var!!! Du er så flink å ta bilder, skikkelig steming på bildene dine :)

    Ha en fin dag videre..

    Klem

    SvarSlett
  2. Hermine har kjempefint rom! De hvite pinnestolene som vi har tusen av kan jo kanskje passe? :D

    SvarSlett
  3. Ååå, er du? Fra hvor da?? Mine foreldre er fra Lunde:)
    Så fint skrivebord til lille frøkna da, et skikkelig kupp!
    Nå blir det nok gøy å gjøre lekser skal du se;)

    Vet du at i kveld skulle jeg egentlig på konsert i Oslo med Melissa Horn, men så ble det utsolgt i går når jeg skulle bestille....:(
    Hun var på lydverket i går, så det er vel derfor!
    Er så bitter for at jeg ikke bare bestilte her om dagen, men jeg har jo sett henne en gang, og det kommer vel flere sjanser:)

    Ha en fin dag,
    klem Kjersti

    SvarSlett
  4. For et flott skrivebord. Og med en pinnestol blir det helt supert! Flotte knotter. Junior sitter også ved kjøkken/spisebordet og gjør lekser men kjekt å ha et skrivebord på rommet til andre hobbyting.

    Car mobel er jo en slik nettside som en rett og slett blir glad av å titte innom. Enig med du, dette er skikkelig eyecandy!

    Jeg har også et lite oliventre ved inngangen og det ble bare kjempe flott. Ser at det ikke er så lett å ha på gulvet inne, lillegutt er nok for nysgjerrig til at det får stå i fred.. hihi.. Ja jeg får nok det samme problemet her i huset om et lite år.

    Ha en herlig dag.
    Klem

    SvarSlett
  5. Så fint skrivebord!! Og koselig rom!
    Gøy å innrede barna sine rom!

    Klem

    SvarSlett
  6. Skjønt skrivebord!! Knallfint med de rosa knottene... :) Heldige tulla! :)

    SvarSlett
  7. Kjempefint skrivebord frøkna har fått seg og så lekre knotter. Tipper de falt i god smak til den vesle frøkna. Her blir lekser gjort stort sett ved kjøkkenbordet, men noen ganger i sofaen. Vi må ta det der motivasjonen finnes:-)

    Ha en fin ettermiddag på dugnad. Jeg skal foreldremøte i bhg.

    Klem klem

    SvarSlett
  8. kjempe koselig jenterom å nydelig skrivebord :):)

    SvarSlett
  9. Knallfint skrivebord, og si meg har du fått photoshop:)?..
    Car m er en av mine store favoritter, delikat og fint rett og slett!!
    Håper dagen din er bra.
    Stor klem til deg min venn.

    SvarSlett
  10. Så herlig rom. Den pulten du har fått tak i var ordenltig lekker...

    Ha en fin ettermiddag,
    klem,I

    SvarSlett
  11. kjempefint skrivebord!! og søte knotter du hadde fått taket på. utrolig hva det gjør....
    veldig koselig krok!
    nydelig inspirasjon under også...
    klem

    SvarSlett
  12. Skivebordet ble kjempefint der.Og knottene da:)

    SvarSlett
  13. Hei og takk for melding! Anbefaler klatrehortensia ja. Den klorer seg fast til det som måtte være, trenger ikke spesielt stell, beskjæring osv. bare døde grener osv. Innmari lettvint og hurtigvoksende. Har 2 stk og elsker dem! Ha en fin kveld!

    SvarSlett
  14. Hei hei;)Så fint skrivebord og det gjorde susen med noen nye knotter, skal ofte ikke så mye til;)

    JA det er utrolig hvor mye dill-dall småjenter har,min lillesøster har rommet sitt fullt.

    Ønsker deg en super Helg,
    Klemmer fra Janne!

    SvarSlett
  15. Så fint Hermine har det! :-) Och jaa...kan man bli annat än inspirerad av car möbel de är duktiga på att skapa fina feelgood miljöer. Ha en fin fredag! Kram Alexandra

    SvarSlett
  16. Så nydelig lite skrivebord! :-) Var nok stas kan jeg tro. Og Car Möbel ja, sukk, der er det virkelig mye lekkert.

    Håper du får en flott helg!
    Godklem Jorid

    SvarSlett