torsdag 11. mars 2010

Gullunge

Ingen tvil om hvem som er mammas Gullunge!
Nå er det slutt på late permisjonsdager for mor også, for denne lille røveren har begynt å krype rundt på jakt etter nye utfordringer. Det blir minimalisme i krabbehøyde her en god stund fremover. 


Jeg har tenkt litt på dette med å vise frem bilder av barna på bloggen min. Vet at mange synes det er uinteressant og alt for personlig, men jeg har kommet frem til at det får så være.
Jeg blogger for min egen del, fordi jeg liker det og jeg blogger for familie og venner som synes det er gøy å følge med på hvordan det går med oss. At andre også synes det er moro å lese bloggen min synes jeg er veldig hyggelig og utrolig smigrende. Setter stor pris på hver eneste kommentar og hver eneste som er innom og titter, men jeg er redd jeg fort ville bli blogglei hvis jeg skulle blogge primært for å få høye besøkstall og mange følgere. Det får være en bonus.
Huseby Living er mer enn interiør.
 

Ha en fin dag alle sammen!
 

post signature

10 kommentarer:

  1. Hei! ♥
    For en sjarmør!!
    Nydelige bilder, og jeg tenker slik som deg. De som ikke liker innslag med Thea Marie kan lik så gjerne hoppe over det innlegget. Det jeg skriver om betyr mye for meg og da blir det naturlig med bilder av TM også! :-) Folk får si hva de vil!

    Ha en fin kveld ♥ Her er mormor på besøk og har tatt med en trøtt og urolig Thea på trilletur.

    Klem Jorid

    SvarSlett
  2. Så søt en liten kar!

    Her i huset bor Sofie, som er 1 mnd eldre enn Gullungen din, hun har også begynt å utvide områdene hun ferdes på... En litt slitsom periode, må liksom flytte unna ting, men... VELDIG artig også da.

    Hvis ikke folk liker det du blogger om, så får de bare la være å lese...Jeg synes det er artig med en blandings jeg:-)

    Ha en fin kveld!

    SvarSlett
  3. Så skjønne bilder av GULLUNGEN!!!

    Liv

    SvarSlett
  4. Jeg er såååå enig:)Veldig hyggelig med tilbakemelding...men kjekt at venner og kjente som ikke bor rundt oss som følger med...vI har valgt og ikke ha bilder av barna(min mann har vel de sterkeste meninger der:))
    Livet er så mye mer enn interiør som du skriver:)
    Vakker liten gutt!!:)

    SvarSlett
  5. For en skjønn liten gullunge og knas drakt også!
    Helt enig med deg om at man må få blogge om det en har lyst til!

    Klem,I

    SvarSlett
  6. så enig med deg.
    livet er for kort til å ikke deles.
    nydelig gullunge.

    SvarSlett
  7. Kjempe søt Gullunge!! Det er jo din blogg, dermed bestemmer jo du hva du vil dele... Det er jo bare å hoppe over om man ikke er interessert i det som står. Jeg legger foreløpig ikke ut bilder, men synes det er helt greit at andre gjør det, og jeg liker de innleggene også jeg!!!
    Klem Annette

    SvarSlett
  8. jeg er så enig så enig :) man blogger om det man selv ønsker, iallefall gjør jeg det! har mange ganger tenkt frem og tilbake i forhold til publisering av bilder av adrian, men det er mer i forhold til at det er så mange syke mennesker der ute, som kan finne på så mye rart.. samt at han selv er for liten til å si nei til at han ikke vil ha bilder av seg selv på nett.. men, jeg velger å tro at det er så liten sjanse for at det skal skje noe, at jeg gjør det som passer meg - ønsker jeg å legge ut bilder, gjør jeg det :) han er jo en del av meg, og som du sier, så gjør en jo det slik at familien kan se hvordan det står til :)

    jeg koser meg med bloggen din og gleder meg over å se dine søte små innimellom :)

    stor klem!

    SvarSlett
  9. Helt enig med deg. Jeg har gjort noen grundige vurderinger i samråd med mannen (og faktisk etter å ha hørt med øvrig familie også) og kommet frem til jeg lager bloggen sånn- med bilder. Synes det er atskillig større og verre valg man tar for barna sine i løpet av en oppvekst. Synes dessuten blogger er mye mer spennende og fine med en blanding av interiør og menneskene i interøret. Liker din balanse veldig godt!:) Klem H

    SvarSlett
  10. Så koselig! Jeg liker at det er litt familie, det gjør at bloggen får et personlig særpreg. Jeg liker også å ta med litt persolig innimellom. Jeg blogger om det jeg vil, så får leserne enten like det eller ikke. Jeg vet iallefall at familien setter pris på det personlige. Kjempekjekk og fin blogg du har :-) Ha en fin tur på hytta.
    Hilsen Cathrine

    SvarSlett