onsdag 27. januar 2010








I dag er det Mortens rom som skal blogges. Her storkoser han seg med biler, tog, lego og pirater.
Sengen er det oldefaren hans som har laget, ellers er mye av møblene fra Ikea. Elsker Expedit hyllene på barnerom. Med kurver i så rommer de så mye, noe som er perfekt når det flommer over av leker.

I går var jeg på kino og så New York I love You. Det blir dagens anbefaling. En virkelig herlig liten perle av en film.
Nå skal jeg og mini på babysang. Ha en fin dag, det skal jeg!

8 kommentarer:

  1. Så fint dere har det, virkelig gjennomført!
    Takk for kinotips- trenger meg en tur der snart:)
    Kos dere på babysang.
    Klem fra Tonje

    SvarSlett
  2. Kjempefint gutterom!! Fargerikt og fint.. Har ikke hørt om den kinoen, må ta meg en tur siden du anbefaler den da.. :) Er det jentefilm eller eller det noe jeg kan dra gubben med på? hehe! Kos dere på babysang :) Klem

    SvarSlett
  3. Herlig gutterom!! Kjempefint! Der kan jeg tenke meg han trives godt :)

    Så gøy med filmanbefaling. Jeg har SÅ lyst til å se den. Fikk du med mannen på den, eller var det venninnetur? Jeg pleier nemlig ikke å få med meg mannen på slike filmer, men det er så innmari hyggelig å gå på kino vi to, synes jeg :)

    SvarSlett
  4. Babysang er utrolig kjekt for de minste..og viktig:)nok en gang viser du lekre rom...:)

    SvarSlett
  5. For et nydelig gutterom!!! Vi holder på med hustegninger til nytt hus, og er veldig i tvil om størrelsen på barnerommene... Kan jeg spørre omm hvor stort dette rommet er? Evt de andre barnerommene også?

    Klem fra Hilde

    SvarSlett
  6. Så fint rom, ser ut til at han har god plass også! Min gutt har også Expedithylle på rommet med kurver, veldig kjekt!

    Klem Kristine

    SvarSlett
  7. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  8. Hei! Ble noe tull her med kommentarene...
    Ville bare si at rommet var kjempe flott!! Smart med disse hyllene, så det står nå på min ikea ønskeliste!! Rommene våre er så små så det er vanskelig å holde det tålig ryddig.
    Kjempe gøy med "omvisning" hos deg!
    Koselig med babysang, det gikk vi også på. Lillegutt er enda kjempe glad i å synge!
    Ha en fin kveld!
    Klem Annette

    SvarSlett